Adres

Bu adres online randevuya açık değil

Takvim talep edin
Herhangi bir hizmet eklenmemiş

Hizmetler

Henüz bir hizmet eklenmedi

Bu hekim/uzman, henüz verdiği hizmetlere dair bir bilgi girişi yapmadı.

Hasta / Danışan Görüşleri

5

Genel skor
8 görüş

  • Dakiklik
  • Alaka
  • Mekan

Ben 5yillik evliyim ilk defa Hacettepe hastanesine gitim ama cok araştırdım ve sezcan hocamla gürkan hocam okadar isini iyi yapan doktorlar ki hem hastalariyla cok guzel ilgileniyolar hemde güler yüzlüler ve sezcan hoca asilamami yapti inşallah 15 sonra iyi haberler alicam allahin izniyle...


D

BEN ANNELİĞE İLK ADIM ATTIĞMDA HANGİ DOKTORA GİDİCEĞİME BİLMİYORDUM ÇEVREMDEKİ İNSANLARIN YANİ BÜTÜN HALKIN SÖYLEDİĞİ TEK ŞEY VARDI ÖZEL HASTANLERDE DAHA İYİ HEKİM OLDUĞUNU SÖYLEDİLER NEDENİ İSE PARALI OLDUĞU İÇİNMİŞ VE ONLARI DİNLEDİM GİTTİM ÖZELDORUK HASTANESİNDE FATMA GÜRAY DOKTORLA TANİŞTIM AMA İLK ZAMANLARIMDA ANLAMADIM İLGİLİ ZANNETTİM BEBEĞİME YARDIMCI OLUCAĞINI BENİM KORKULARIMI YENMEME YARDIMCI OLUCAĞINI ZANNETTİM YANILMIŞIM MEĞER SADECE AMACI PARAYMIŞ SONRA ŞANS ESERİ SEZCAN HOCAMLA TANIŞTIM VE ALLAH ONDAN BİN KERE RAZI OLSUN HEM BENİ RAHATLATTI KORKULARIMI YENDİK BERABER HEMDE OĞLUMUN SAĞLIKLI OLMASI İÇİN ÇOK YARDIMCI DESTEKÇİ MORAL MOTİVE VERDİ ANNE ADAYLARI SİZE SÖYLÜYORUM BENİM ANLATMAMA GEREK YOK BİRKERE TANIŞIN YAŞAYIN GERÇEKTEN MÜKEMMEL BİR İNSAN YA


M

2008 yılında Hacettepe Hastanesinde endometriozis ameliyatı oldum. Doktorum Sezcan Bey'di.Gerçekten çok ilgili, işini iyi bilen, hastasını takip edip bilgilendiren bir doktordu. Teşekkür ederim.


M

en iyi hekim sayesinde keşfettiğim ilgili ve zarif bir doktor.Yoğun hasta programına rağmen işini severek yaptığı her halinden belli titiz ,detaycı ve her soruya munis cevap veren kaliteli bir uzman.


K

sezcan bey çok iyi bir doktor gerçekten. ben bebeğimi kaybettim ve kürtaj olmak zorunda kaldım. uzmanlığı konusunda zaten çok iyi ama asıl önemli olan anlayışı ve empati kurabiliyor olmasıydı


H

Süper bir doktor. Çekinerek gittiğim kadın doğumda güvenillir olması çok önemli. ayrıca kadın doğum olunca evli olması da çok önemli.Allah karısına ve çocuğuna ve kendine sağlık dirlik versin.


A

çok iyi bi doktor ben çok mennun kaldım sezaryandan 3gün sonra ayağa kaltım ilk doğumda 1aya yakın yatmıştim ve yürüyemiyodum herkese tavsiye ediyorum başarılar diliyorum


M

Hayırlı olsun hocam..


Hata oluştu, tekrar deneyin

Özgeçmiş

Bu doktor/uzman mısınız?

Profili düzenle veya yönet