merhabalar ben yerimde duramıyorum aşırı derecede huzursuzluk hissim var.hareket etmeden oturduğum yerde duramıyorum.sürekli ya bacağımı sallıyorum.içimden gelen beni delirtecek derecede huzursuzluk hissim var.sürekli hareket etme ihtiyacı hissediyorum.yıllardır bu rahatsızlık var bende.yıllardır kullanmadığım antidepresan kalmadı.bu bendeki acaba akatizimi.şikayetlerim akatizideki tanımların birebir aynısı.bende herhangi bir ilaç yan etkisi değil.bi ara antipsikotik kullanmıştım çok kısa süre ama antipsikotik kullanmadan öncede vardı bu rahatsızlığım.o zaman iyice çekilmez oldu.dayanılmaz derecede arttı şikayetlerim.tarif etmek istediğim işte o antipsikotik kullandığımdaki duyguların birebir aynısı ta kendisi.ama bu bende kronik. çekilmez bir acı işkence gibi.böyle yaşamaktan nefret ediyorum artık.ne olur yardım edin.

Uzm. Dr. Mahmut Emre Kızıl
Uzm. Dr. Mahmut Emre Kızıl Psikiyatri, Akupunktur Ankara
Merhaba, bahsettiğiniz şikayetleriniz psikiyatride kullanılan muhtelif ilaçların istenmeyen etkisi olarak da ortaya çıkabilir, onlardan bağımsız başka bozuklukların belirtisi olarak da. Fakat nedeni ne olursa olsun bir psikiyatri uzmanı yardımı ile bu şikayetlerden kalıcı ve tamamen kurtulmanız mümkün. Bu nedenle zaman kaybetmeden bir psikiyatri uzmanından yardım almanızı öneriyorum. Geçmiş olsun.

Uzm. Dr. Ceyhun Caferov
Uzm. Dr. Ceyhun Caferov Psikiyatri, Çocuk psikiyatrisi İstanbul
merhaba akatizi bir çok sebeple olabilir,hem nörolojik hem de psikiyatrik hastalıklar akatiziye yol açabilir. bu anlamda ayrıntılı tetkik yapılması gerekiyor. tanı konduktan sonrada tedavi düzenlenir. acil şifalar diliyorum

Aradığınız cevabı bulamadınız mı? Başka bir soru sorun!

Bu içerik çok kısa. Sorunuz en az __LIMIT__ karakter uzunluğunda veya daha fazla olmalıdır.

Soru sormak istediğiniz doktorun tıbbi uzmanlık alanını seçin

Sayfa içeriği sadece bilgilendirme amaçlıdır, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz.