Özgeçmiş

Hizmetler

Henüz bir hizmet eklenmedi

Bu hekim/uzman, henüz verdiği hizmetlere dair bir bilgi girişi yapmadı.

Adres

Haritayı büyüt yeni bir sekmede açılır

Uygunluk

Bu adres için online randevu takvimi mevcut değil

Görüşler

10 görüş

  • M

    Nisan 2026 ayı içerisinde, sayın doç.dr Ediz Vuruşkan hocam tarafından Holep/THULEP prostat ameliyatı oldum.Ameliyatın yarı evresinde,kalbimde oluşan çok sıkıntılı bir durum nedeniyle doktorum ameliyatı anında yarıda bırakıp; Büyük bir olasılıkla hayatımı kurtarmıştır.
    Bilahere aynı yıl Mayıs ayı içerisinde ameliyatımın ikinci aşamasını başarı ile tamamlamış ve beni saglıgıma kavuşturmuş tur.
    Mesleki becerisi ve hasta ile diyaloğu mükemmel olan çok değerli hocama ve ekibine sonsuz saygı ve sevgilerimi iletirim .
    Nice başarılara sayın HOCAM.
    İYİ Kİ VARSINIZ.

     • SBÜ Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi Diğer  • 

  • T

    Öncelikle saygıdeğer hocama hayatımı ve sağlığımı bana cerrahlık zanaati vasıtasıyla bahşettiği için çok mutluyum. Testis kanseri sebebiyle olmam gereken ve son derece hayati derece kritik sonuçlar arz eden RPLND ameliyatımı yapmak için cesareti ve zanaati mükemmeldi.Gerek ameliyatımın başarılı geçmesinde , gerekse ameliyat sonrası yaklaşımı tam bir profesyonel. Ameliyatım sonrası sürekli bizzat kendisinin ilgisi iyileşme sürecimi son derece hızlandırdı. Şimdi ise kanser hastalığını atlatmak üzereyim ve Ediz Vuruşkan hocam bu durumda en büyük etkenlerden biri. Ediz hocamız gibi cerrahlar ardında sayısız mutlu hasta ve insan bırakmıştır. Biliyorum ve hissediyorum ki arkasında da kendisi gibi cerrahlar yetiştireceğinden hiç şüphem yok.

     • SBÜ Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi Diğer  • 

  • A

    Babamın 5 yıl ertelediği prostat böbreklere zarar verince diyaliz hastası oldu. Ediz Hocam'ın nokta atışları verdiği bilgiler ve açık prostat ameliyatı ile sonda dan babamı kurtardı. İnsanî yönüyle,hastalarına ilgi ve alakası yönüyle 4/4 Luk bir hocadır. Emeğiniz için çok teşekkürler hocam. Siz iyisiniz Allah'ta sizi iyilerle karşılaştırsın. Minnettarız.

     • başka bir yer Diğer  • 

  • I

    Ediz hocama ilk olarak çok teşekkür ediyorum . Babam 68 yaşında ve prostat kanseriydi. Robot ile amaliyat oldu. Ameliyatı başarılı geçti ve babam şuan iyi çok şükür. Tabi ediz hocamın sayesinde tecrübesi, yetenegi, ilgisi... Tüm adanaya tavsiyemizdir ediz hocamız. Çünkü kendisi mükemmel bir doktordur. Hastanız: irfan yıldırım

     • başka bir yer Diğer  • 

  • S

    Adana şehir hastanesinde babamın prostat kanseri için gittiğimiz çok başarılı bir hekim. Robotik cerrahi ile yaptığı ameliyat çok başarılı geçti. Ameliyat sonrası beklenen komplikasyonlar (idrar kaçırma vs) görülmedi. Kendisine ve ekibine çok teşekkürler. Güvenerek gidebileceğiniz bir hekim. Başarılarınızın devamını dileriz Ediz Bey.

     • başka bir yer Diğer  • 

  • Arkadaşlar ediz hoca annemi ameliyat etti açık ameliyat böbreğin üzerinde kist vardı onu aldı şu an hastanede kendisine çok teşekkür ederiz tam işinin ehli çok sağol hocam

     • başka bir yer Şeker ve böbrek  • 

  • prostat ameliyatımı başarıyla gerçekleştiren sayın uzm dr. Ediz Vuruşkan ve ekibine sonsuz teşekkürlerimi sunarım, emeğinize sağlık. Ediz Hocam Allah yar ve yardımcınız olsun ,başarılarınızın devamını diler saygı ve sevgilerimi sunarım.

    Saygılarımla
    CG.

     • Adana Çukurova Devlet Hastanesi Robotik Cerrahi  • 

  • Babamın hastalığını teşhis edip prostattan ameliyat etti.Çok memnun kaldık.Tavsiye ederim.Hastanede temiz ve bakımlı.Eniz beyde işinde çok titiz ,hastayı takip eden ve insanı sağlığına kavuşturmayı kendine ilke edinmiş bir kişiliği var.

     •  • 

  • ÇOK DEĞERLİ BİR İNSAN HASTALARIYLA YAKINDAN İLGİLENİYOR BÖYLE DOKTORLARDAN TÜRKİYE'MİZE DAHA FAZLA GEREKLİ BRANŞINDA GAYET BAŞARILI VE BİLGİLİ KENDİSİNE MESLEĞİNDE BAŞARILAR DİLİYORUM

     •  • 

  • Babamın rahatsızlığı için halen tedavi sürecimiz devam etmekte olup, hocam hem işinin uzmanı aynı zamanda tam bir insan evladı. Bizi her konuda bilgilendiriyor ve kendi alanında olmayan hususlarda da yönlendiriyor. Biz ailecek hocamin duacisiyiz devletimizin böyle uzmanlara ihtiyacı var hocamdan da Allah razı olsun: )

     •  • 

Hata oluştu, tekrar deneyin

Sıkça Sorulan Sorular