• Müjdat Yenicesu - Nefroloji Ankara

    Prof. Dr. Müjdat Yenicesu

    Nefroloji, İç Hastalıkları

    • Meşrutiyet Cad. No:22/7 Kızılay, Ankara

      Prof. Dr. Müjdat Yenicesu Kliniği

    Babamın rahatsızlığından kaynaklanan sonrasında diyalize başlamamizla geçmeyen karın rın ağrıları ile doktor doktor gezerek ve arkadaşımın tavsiyesi ile tanıştığımız doktorumuz. Babamın karın ağrılarını nedenini bulan sonrasında bize defalarca yardımı olan çok değerli bir doktor. Mesleğine aşık bir insan. Bazen kendisine bu kadar enerji nereden buluyorsunuz diyorum bu benim görevim diyor. Müjdat hoca ile tanışmamız büyük bir şans. Ayrıca her konuda bilgili ve sizi çok güzel yönlendiriyor . İyi ki varsınız hocam …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Hakkı Perk - Üroloji Ankara

    Prof. Dr. Hakkı Perk

    Üroloji, Cerrahi Onkoloji

    • İş Merkezi Beştepe Mah., Yaşam Cad., No:13, A-Blok, Ofis No:22, Söğütözü,, Ankara

      Prof.Dr. Hakkı Perk Özel Üroloji Muayenehanesi

    İnternetten araştırmalarım sonucunda gittik Hakkı Bey'e, Haziran ayında ameliyat oldu yakınım. Hastamız 78 yaşında, prostat ameliyatı oldu ve çok başarılı geçti. Kendisinden oldukça memnunuz. Şimdi kontrol altında, üç aydır, ayda bir olmak üzere kontrollere gidiyoruz. İletişiminden de çok memnun kaldık, ihtiyacı olan herkese öneririm kendisini. …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Fatih Andıran - Çocuk Cerrahisi Ankara

    Prof. Dr. Fatih Andıran

    Çocuk Cerrahisi, Çocuk Ürolojisi

    • NEORAMA İş Merkezi (Armada yanı), Yaşam Cad. No:13A Daire: 4, Söğütözü, Ankara

      Fatih Andıran ve Nesibe Andıran Muayenehanesi

    Sünnetle ilgili araştırmalarımız sonucunda doktorumuza ulaştık. Sünnet ve iyileşme e süreci korktuğumuzdan çok daha kolay geçti. Kesinlikle tavsiye ederim. Doktorumuza tşk. ederiz. Bahçeci Ailesi …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Murat Dayanç - Çocuk Ürolojisi Ankara

    Prof. Dr. Murat Dayanç

    Çocuk Ürolojisi, Üroloji

    • Remzi Oğuz Arık Mah., Tunalı Hilmi Caddesi, Çığır Sok. No:90 D:7 Kavaklıdere, Ankara

      Murat Dayanc Muayenehanesi

    Oğlumun sünnet olması zorunluluğuyla ilgili bir durumla gittiğim Murat Hoca hem çocuğa ocuğa yaklaşımı hemde eski askeri doktor olmasının verdiği muayene düzeni ve çalışanların disipliniyle bizi gayet memnun etti. Halden anlayan ve babacan tavırlarıyla yanına korkarak giden oğlum çıkışta adeta oradan ayrılmak istemedi. Böyle hocalarımızı Allah başımızdan eksik etmesin. …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Nüket Rüzgaresen - İç Hastalıkları Ankara

    Prof. Dr. Nüket Rüzgaresen

    İç Hastalıkları, Nefroloji

    • Kızılırmak Mahallesi 1450. Sokak Ankara Ticaret Merkezi B Blok No:1/13 Çukurambar, Ankara

      Nüket Rüzgaresen Muayenehanesi

    Nüket Hocam güler yüzlü , ilgili ve hasta düşüncelerine önem veren bir hekim. 14 gram protein kaçağım vardı Nüket Hocam sayesinde 0.15 grama düştü . …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Mehmet Şevki Sert - Üroloji Çankaya

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    Üroloji, Cerrahi Onkoloji

    • Barbaros Mahallesi Bülten Sokak No:44, Çankaya

      Özel Çankaya Hastanesi

    Bende sol up darlık ve gene sol böbrekte genişleme vardı.Bunun için büyük bir üniversite versite hastanesine başvurdum. Bana laparoskopik(Kapalı ameliyat) önerildi ve yapıldı ama başarılı olmadı. 2 defa da endoskopik ameliyat oldu ve bunlarda başarız oldu. Sonunda araştırmalarım sonucuna Mehmet hocam ile tanıştım. Sonrada telefon görüşmemiz oldu. Telefonla konuşurken işin ehli birisi olduğunu anladım. Bana çok aydınlatıcı cevaplar verdi. Sonrasında muayne oldum ve beni ameliyat etti. 3 ay sonra sintigrafi çektirdim. Daha önce %36 çalışan sol böbreğim şu anda %51 çalışıyor ve up darlık sorunuda gitmiş. Yani çok başarılı bir operasyon yapılmış. 1 yıldır muzdarip olduğum dertten Mehmet hocam sayesinde kurtuldum. Kendisi hastalarına Hasta-Doktor ilişkisi olarak değil, Abi- Kardeş ilişkisi şeklinde ilgileniyor. Ürolojik rahatsızlığı olanlar hiç vakit kaybetmeden Mehmet hocamıza ulaşmasını tavsiye ediyorum. Kendisinden ALLAH razı olsun …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Faysal Gök - Çocuk Nefrolojisi Çankaya

    Prof. Dr. Faysal Gök

    Çocuk Nefrolojisi, Çocuk Romatolojisi, Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları

    • Söğütözü Caddesi 2165 Sokak No: 6 (Ato Yanı), Çankaya

      Medicana International Ankara

    Slmlar Dr faysal gök, size nekadar tşk etsem az gelir, yıllarca kızımın hastalığını nı telefonda takip etti,ozaman böyle teknoloji ılerlememıstı, ama yinede elinden geleni yaptı,ve kızımın hastalığını çıkardı ne olduğunu bilmiyorduk yıllarca, o kadar iyi bir Dr ki Allah razı olsun,bana okadar çok yardımcı oldu,onun sayesinde kızım belirli ilaç alıyor ve gayet iyi, burdan çok tşk ediyorum, Dr faysal gök, iyiki sizin gibi Dr var :-) …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Aydın Ece - Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Çankaya

    Prof. Dr. Aydın Ece

    Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları, Çocuk Nefrolojisi, Çocuk Romatolojisi

    • Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi No: 54 Balgat, Çankaya

      Özel 100. Yıl Hastanesi

    Nefrotik sendrom rahatsizligi olan 5 yas sindaki oglumun doktoru prof dr.aydin ece ce .hastalariyla oldukca ilgili.kendisinden cok memnunuz.yaninda calisan asistani Hasan beyin ilgisi ve emegini de es gecmemek lazim.ikisine de tesekkur ederiz . …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • İbrahim Karnak - Çocuk Cerrahisi Ankara

    Prof. Dr. İbrahim Karnak

    Çocuk Cerrahisi, Çocuk Ürolojisi

    • Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No: 31/24, Ankara

      İbrahim Karnak Muayenehanesi

    slm arkadaşlar 6 aydir internetten o kadar doktor araştirdimki o kadar titiz davrandim andim inanamazsiniz burdaki yorumlar olsun diger sayfalarda yorumlari takip ederek ibrahim hocayi ziyaret edip oglumun 3 ci hipospadias ameliyatini gerçekleştirdik şu an çok şükür hersey yolunda çok başarili geçti operasyon herseyden önemlisi ibrahim hoca öyle sicak kanli bir insanki insana yaklasmasi herseyi en ince ayrintisina kadar anlatmasi hayatimda gördügüm en mükemel babacan bir insan paradan önce insanlara hastasina deger veren bir beyefendidir burdan ne kadar tsk etsemde inanin az hersey için çok tsk ederim hocam iyiki varsiniz iyiki sizin gibi hocalar var saygilar urfadan.... …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Emre Tutal - Nefroloji Çankaya

    Prof. Dr. Emre Tutal

    Nefroloji, İç Hastalıkları

    • Söğütözü Caddesi 2165 Sokak No: 6 (Ato Yanı), Çankaya

      Medicana International Ankara

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Mustafa Kıraç - Üroloji Çankaya

    Doç. Dr. Mustafa Kıraç

    Üroloji

    • Kızılırmak Mah. 1450. Sok. No: 13 Çukurambar, Çankaya

      Koru Ankara Hastanesi

    Böbrek taşı nedeniyle Mustafa hocama muayene oldum. Çok ilgili ve alanında iyi bir r doktor. Kendisine her an ulaşabiliyorsunuz. Başarılı bir ameliyat geçirdim, buradan kendisine teşekkür ediyorum …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Yusuf Kibar - Üroloji Çankaya

    Prof. Dr. Yusuf Kibar

    Üroloji

    • Kızılırmak Mah. 1450. Sok. No: 13 Çukurambar, Çankaya

      Koru Ankara Hastanesi

    Oğlumun 13 aylıkken hipospadias ameliyatını Yusuf Hocam yaptı. Çok başarılı bir doktor oktor Güleryüzlü ve ilgili herkese tavsiye ederim …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Giray Ergin - Üroloji Çankaya

    Dr. Öğr. Üyesi Giray Ergin

    Üroloji

    • Kızılırmak Mah. 1450. Sok. No: 13 Çukurambar, Çankaya

      Koru Ankara Hastanesi

    Eşimin sağlığına kavuşmasında büyük rol oynayan hocama ve değerli personeline sonsuz suz şükranlarımı sunuyorum. …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Serpil Müge Değer - Nefroloji Çankaya

    Doç. Dr. Serpil Müge Değer

    Nefroloji

    • Kızılırmak Mah. 1450. Sok. No: 13 Çukurambar, Çankaya

      Koru Ankara Hastanesi

    yüksek tansiyon ve böbreklerdeki problemlerden dolayı bir süre gazi hastanesi nefroloji roloji bölümünde tedavi gördüm müge hocayla o esnada tanıştım çok ilgili çok sıcak ve o kadar doğal birisiki odada yatan herkes müge hocayı gördüğümüzde rahatlıyoruz çok ilgili kendimizi bir anda güvende hissediyoruz bir hasta başka ne isterki müge hocam tüm emekleriniz için çok teşekkürler yolunuz sonsuza dek açık olsun allah yardımcınız olsun …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Siren Sezer - Nefroloji Ankara

    Prof. Dr. Siren Sezer

    Nefroloji, İç Hastalıkları

    • Söğütözü Caddesi 2165 Sokak No: 6 (Ato Yanı), Ankara

      Medicana International Ankara

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Yaşar Bedük - Üroloji Ankara

    Prof. Dr. Yaşar Bedük

    Üroloji

    • İran Cad.No:15/16 Kavaklıdere, Ankara

      Yaşar Bedük Muayenehanesi

    Sayın Yaşar Hocam torunumun hesabından size yazıyorum. Ben Mersin de yaşıyorum 2005 005 yılında mesane kanserinden dolayı biyopsi sonucu ankaraya sevk edildim ve sizinle tanıştım iykide tanışmışım yapmış olduğunuz mesane kanseri açık ameliyatı ve sonra taş kırdırma ameliyatı sayesinde sağlığıma kavuştum önce Allahın sonra sizin duacınızım çok teşkkür ederim ellerinizden öperim. Saygılarımla YAŞAR ALTIOK …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Oğuz Söylemezoğlu - Çocuk Nefrolojisi Ankara

    Prof. Dr. Oğuz Söylemezoğlu

    Çocuk Nefrolojisi, Çocuk Romatolojisi, Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları

    • Mustafa Kemal Mah. 2119. Sok.Saruhan Ofis No:9/1, Ankara

      Muayenehane

    • Emniyet Mah., Mevlana Blv (Konya Yolu), Çankaya

      Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi

    araştırarak kendilerine gittim polikistik böbrek hastası kızım olağanüstü bilgili güler yüzlü ve hastasıyla yakından ilgili bir hoca yaklaşımısamimiydi kızım üç yıldır polikistik böbrek hastası ve iki yıldır kendilerine gidiyoruz tedaviden ve süreçten memnun kaldık ve hala devam etmekteyiz kendisine çok teşekkür ederiz …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Serdar Tekgül - Çocuk Ürolojisi Ankara

    Prof. Dr. Serdar Tekgül

    Çocuk Ürolojisi, Üroloji

    • Arjantin Cad. Ülkü İş Merkezi 17/7 Gaziosmanpaşa, Ankara

      Serdar Tekgül Muayenehanesi

    • Samanpazarı Mah., Altındağ

      Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi

    2008 yılında Türkiye genelinde zor yapılan up darlık ameliyatımı gerçekleştirdi %16 16 ÇalışAn böbreğim şu anda %94 Çalışıyor ellerinizden öpüyorum sayın hocam sizin sayenizde ayaktayım …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Tarkan Soygür - Çocuk Ürolojisi Ankara

    Prof. Dr. Tarkan Soygür

    Çocuk Ürolojisi, Üroloji

    • Gaziosmanpaşa Mahallesi Çankaya Cad. Vidinli Apt. 17/3, Ankara

      Tarkan Soygür Muayenehanesi

    K.maraştan yazıyorum.oğlum emir aslan ileri derecede epispadiyas hastası olarak doğdu.bizde oğdu.bizde uzun araştırmalar sonucu Tarkan hocama ulaştık.ilk amaliyatıni 2017 yılında yaptı.bugün 3.amaliyatini oldu.inş bu son amaliyatı olur.bizde Tarkan hocamdan çok memnunuz oğlumuzun sağlığına biran önce kavuşması için gereken çabayı hocamız ve biz ailesi olarak gösteriyoruz.inş oğlumuz iyi olacak.tarkan hocamı kendi branjında tek geçerim.selamlar …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Hasan Biri - Üroloji Çankaya

    Prof. Dr. Hasan Biri

    Üroloji

    • Kızılırmak Mah. 1450. Sok. No: 13 Çukurambar, Çankaya

      Koru Ankara Hastanesi

    Hastasına son derece önem veren,tecrübesi ve ekibi sayesinde hasta yakınlarının stresini tresini ortadan kaldıran,güleryüzlü muhteşem insan Hasan Hocam.oğlumun rahatsızlık süresince ilgi ve alakanızdan dolayı eşim ve ben size minnettarız hocam.Allah razı olsun.Başarılarınızın daim olması dileğiyle.Bolu'dan selamlar Hasan Hocam. …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster