Online randevu alın ya da bizi arayın: 0 850 333... numarayı göster

Calendar-iconCreated with Sketch. Randevu al Son 30 gün içerisinde 659 profil ziyareti var

Opr Dr.Yılmaz Geyik Helen Aesthetics kliniğinde hizmet vermektedir. daha fazla

Randevu al

info-iconCreated with Sketch. Randevu almak ücretsizdir. Aşağıdan uygun bir tarih/saate tıklayarak randevu alabilirsiniz.
  • Kol estetik

    Sol kolum yaklasik 8yıl once silahla vuruldu ve izi var ayreten hava sıcak ken kolum rahatsızlık verıyo bır çozumunuz varmı doktor bey

    DOKTORUN CEVABI:

    Op.Dr. Yılmaz Geyik

    Muayene sonrası bilgi vermek mümkün olur

  • Kol estetik

    Sol kol silahla vuruldu ve onun izı var ve hava cok sıcak olun rahatsızlanıyom koluma ayrı giri buna bır cozumunuz varmı

    DOKTORUN CEVABI:

    Op.Dr. Yılmaz Geyik

    Muayene sonrası bilgi vermek mümkün olur

Hakkımda

about-me-iconCreated with Sketch. Hakkımda

  • Opr Dr.Yılmaz Geyik Helen Aesthetics kliniğinde hizmet vermektedir.

Mezun Olunan Okullar

  • fırat üniversitesi tıp fakültesi
  • inönü üniversitesi turgut özal tıp merkezi plastik cerrahi kliniği

Deneyimler

  • inönü üniversitesi turgut özal tıp merkezi 2007-2013
  • özel olimpos hastanesi antalya 2014- 2017
  • Helen Aesthetics Antalya 2017 - devam

Hastalıklar

daha fazla

Fotoğraflar

Hasta, Danışan Görüşleri:

  • Burun estetiği ve göz kapağı ameliyat oldum. Antalya'da gitmediğim, görüşmediğim doktor kalmadı. Kendisinden aldığım elektriği hiçbir doktor hissettirmedi. Konuştuğunuzda güveneceğinizi hissettiriyor zaten. Çok mütevazı, sıcak ve samimi, işinin ehli, mükemmel bir doktor. Boştan yere doktor doktor gezmeyin, kendinizi gözünüz kapalı teslim edin.

  • Ben pazartesi günü burun Eti kemik eğriliği ve estetik operasyonu Yılmaz beye oldum okadar korkmama rağmen ameliyat öncesi beni çok rahatlattı ve sonrasında ağrı morarma şişme yaşamadım kendisi çok Güleryüz'lü ve iyi bir cerrah Allah Yılmaz bey den razı olsun ki çok rahat nefes alabiliyorum pazartesi tamponlar çıkıcak merakla sonucu bekliyorum bu zamana kadar hiç yaşmaamış gibiyim ilk gün çok rahat aralıksız uyudum çok mutluluyum Yılmaz bey e güvenle gerçekten kendinizi emanet edebilirsiniz başkalarının sizi korkutmasına şakın inanmayın bizzzat kendi yaşadıklarımdan dolayı söylüyorum hocam iyiki sizi tanımışım hayatınız boyunca hep başarılarınızın devamını diliyorum herşey için çok teşekkür ediyorum SAYGILAR

  • Kişiliği karakteri ile tam bi beyefendi, mütevazi bir doktorYılmaz bey gibi bi doktor görmedim bugüne dekİşinde tam bi profesyonel Kendinizi gözünüz kapalı emin ellere teslim edebilirsiniz Böyle bi doktor bir daha gelmez dünyaya☺️ Herşey için teşekkürler yılmaz hocam

  • İLFER HATUNTAY merhaba dünya tatlısı güler yüzlü doktorcum .meme kücültme ameliyatı olalı 3 ay oldu o kadar mutluyumki anlatamam size .sizin tatlı diliniz güler yüzünüz sayesinde yıllardır korktuğum bu ameliyatı oldum iyi kide oldum.benim gözümde 1 numarasınız.. hiç ağrı çekmeden sıkıntılar yaşamadan geçirdiğim bu ameliyattan dolayı size binlerce teşekkür ederim.. SAYIN YILMAZ GEYİK ..sevgiler \saygılar

  • BEGÜM AHMET
    Merhaba Hocam Kendinden emin tarzınız ve cesaretli duruşunuz ve güler yüzünüz en önemlisi de konunuza hakim oluşunuz harika....
    2016 yılında ekim ayında burun düzeltme ve aynı zamanda verdiğiniz güvenle göz kapağı estetiğini ameliyatını aynı gün oldum.Sonuç beklentimin çok üzerinde oldu.10 günde normale döndüm şişlik olmadı sıkıntı olmadı.Burnumdan ve göz kapağından çok memnunum.Teşekkür ediyorum...
    İyi ki varsınız.Bu arada bütün safhalarda beni takip eden Eşimde sonucun güzel ve ameliyatların kolay olduğunu gördüğünden O da olmaya karar verdi.

  • İnanılmaz bir cerrah..Daha dün ameliyat oldum ve bugün harika hissediyorum kendimi sayesinde..İlgisi,alakası,düşüncesi size güven veriyor!..Çok şanslıyım ki Yılmaz beyle tanışma fırsatı buldum.. Hiç düşünmeden kendinizi güvenli ve yetenekli ellerine bırakabilirsiniz!Yaşam kalitenizi yükseltmek isterseniz..Gülen yüzünüz hep gülsün..Sağolun varolun Sayın Yılmaz Geyik

  • Ufak bir dokunuşunuzla Hayattaki isteklerime ve hayallerime sizin başarınızın sayesinde ulaştım . Başarınızın ve kariyeriyerinizin daha yükseklerde olması dileğiyle iyiki varsınız iyiki tanıdım sizi .Sayın YILMAZ GEYİK

  • Yılmaz beyi tanıma fırsatını bu hafta buldum. annemim iyileşmeyen bir yarası için doku nakli yaptı. Sonucu beklemekteyiz.Fakat sonucunu görmeden önce hasta ile iletişimi süper ötesi .Anneme çok büyük psikolojik bir destek vererek mutlu olmasına sebeb oldu. Hayatım boyunca tanıdığım tek mükemmel dr ( (Ortopedi )Yusuf güran GÜRSOY dı. .En iyi hekim listemde Yılmaz GEYİK de yer aldığı için ve tanımış olmaktan çok mutluyum . Kendilerine çok teşekkür eder başarılarının devamını dilerim ..Saygılarımla Serpil Uçar

  • Plastik cerrahtan öte; bir heykeltraştır kendileri... sizdeki fazlalıkları alıp eksikleri öyle güzel tamamlar ki, birkaç hafta sonunda aynaya baktığınızda gözlerinizin içine kadar gülümsediğinizi fark edersiniz.

  • HOCAMA BAŞARILLAR DILERIM ADAM HAKKINI VERIYOR BU ISIN ALLAH RAZI OLSUN BINGOL SIZIN GIBI BI DOKTOR DAHA GOREBILIRMI ACABA ...SRKN

  • YILMAZ HOCADAN ALLAH RAZI OLSUN BOYLE BI DOKTOR BIDAHA GELMEZ BINGOLE HOCAMI BURDAN CANI YUREKTEN TEBRIK EDIYORUM .....BAŞARILARINI DEVAMINI DILERIM ...