Buradasınız: 
Klinikler
Acil Tıp Doktoru
Acil Tıp Doktoru Muratpaşa
Özel Medstar Antalya Hastanesi

Kuruluştaki doktorlar

En yakın kuruluşlar

Hakkımızda

Tıbbi tesis tipi

  • Özel Hastane

Adres bilgisi

  • Özel Medstar Antalya Hastanesi

    Yıldız Mahallesi Yıldız Caddesi 220. Sokak No: 19

    Muratpaşa,

    İletişim bilgileri

Bu klinikteki doktorlar hakkındaki görüşler

  • Gökhan Asal

    Göğüs Hastalıkları, Uzm.Dr.

    • çok memnunum

      gökhan bey ben sizi annemden dolayı biliyorum annemin astımı geçti şu anda bir sorun yok şu an bir yakınımız hasta cigerleri şu toplamış diye söylemiyor fakat 2aydır hastanede yatıyor bir türlü düzelemedi kansere teşhisi bile koydular fakat öyle bir şey yokmuş hala cigerlerinde su var diyorlar sizden ricam bize nasıl yardımcı olabilirsiniz lütven cevabınızı bekliyorum.

    • çok memnunum

      Gökhan Hocam muayene sonrası önerdiğiniz ilaçları kullanıyorum. Daha iyiyim. Alerji testininde iyi sonuç vermesini umut ediyorum. Doğru yöntem seçtiğimizi düşünüyorum. Elinize yüreğinize sağlık Hocam. Sonsuz teşekkürler.. Hasta kabulde, testlerimde, grafik çekimimde yardımcı olan çalışma arkadaşlarınızada çok teşekkürler, ellerinize sağlık...

    Bu doktor hakkındaki tüm görüşlere (4) göz at

  • Cemal Ertuğrul

    Gastroenteroloji, Uzm.Dr.

    • çok memnunum

      3 SENEDİR KİMSENİN BULAMADIĞI AKAZLAZYA HASTALIĞINI HOCAM BULMUŞTUR ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMM

    • çok memnunum

      Yaptıkları işlemlerden ve ilgilenmesinden dolayı memnunum.Umarım çözüme ulaşacağız.Teşekkür ederim ilginizden dolayı.

  • Meltem Yıldırımer Akar

    Anesteziyoloji Ve Reanimasyon, Uzm.Dr.

    • çok memnunum

      meltem hocam ben harun sivastan senin sayende sağlığıma kavuştum seni cok özledim

  • Gülten Altın

    Psikiyatri, Uzm.Dr.

    • çok memnunum

      hocam merhaba sanırım hastaneden ayrılmışsınız.kızımla birlikte size muayene oluyorduk. size ulaşmak istiyorum. iletişim için tel. verirseniz çok mutlu olurm. SAYGILARIMLA

  • Ayşegül Kargı

    Tıbbi Onkoloji, Doç.Dr.

    • çok memnunum

      çok ilgili, bilgili, sempatik bir doktor.

    • çok memnunum

      sayın değerli hocam ben Gebzeden Alaattin Yazı Sizin yapmış olduğunuz tedaviden sonra aradan kaç yıl geçti hala midemden kanama olmuyor.Midemden çok rahatım çok teşekkür ederim.Bazı hastalıklarım nedeniyle izi verirseniz Gebzeden yanınıza gelmek istiyorum.Selamlar.

    Bu doktor hakkındaki tüm görüşlere (3) göz at

  • Feza Köylüoğlu

    Ortopedi Ve Travmatoloji, Opr.Dr.

    • çok memnunum

      Annemde diZ kireçlenmesi vardı.Zor yürüyordu.bir arkadaşımın annesini ameliyat etmiş.Onun tavsiyesiyle feza beyi bulduk.Allah razı olsun.annemi ameliyey etti.protez koydu.şimdi çok iyi.

  • Murat Kurnaz

    Nöroloji, Uzm.Dr.

    • memnun değilim

      Epilepsi tedavisi görmekteyim.Yakın akrabamın önerisiyle bu doktora geldim ama hiç olumlu tedavi görmedim.Sürekli A ilaçtan B ilaca(15 gün arayla)başlattı ve Nöbetler önce ayda 1 iken şimdi günde 2-3.Şimdi farklı kurumda bakılıyom ve 5 aydır nöbet yok.

    • çok memnunum

      BANA GÖRE ŞUANDA ANTALYADA TEK NÖROLOJİ DOKTORUDUR ÇÜNKÜ 2008 YILINDAN BERİ BENİM TEDAVİMLE UĞRAŞIYOR ŞUAN HAYATIMI ONA BORÇLUYUM

  • Uğur Alp Göksu

    Endokrinoloji Ve Metabolizma Hastalıkları, Uzm.Dr.

    • çok memnunum

      Senelerdir kaç dr değiştirdim ama hiçbirinden kesin sonuç alamamıştım.Gereksiz bir sürü hapla yan etkilerine ve olumsuz yorumlara maruz kalmıstım.Normale döneceğimi hiç düşünmüyordum.Ancak iyiki Dr.Uğur Alp Göksu ile karşılaşmışım Allah bin kere razı olsun troid sorunum ve pko sorunum ile okadar detaylı ilgilendiki şimdi herşey yolunda.Endokrinoloji ile ilgili sorunları olan herkese tavsiye ediyorum.Teşekkürler Dr.Uğur Alp Göksu.

    • çok memnunum

      uyguladıgı tedavi çok iyi sonuçlandı hastasına karşı çok dikkatli herkese tavsiye ediyorum

    Bu doktor hakkındaki tüm görüşlere (3) göz at

  • Ömer Vefik Özozan

    Genel Cerrahi, Opr.Dr.

    • çok memnunum

      Çok memnun kaldık. Teşhisi kısa sürede koyması ve tedavinin kısa sürede bitmesi konusunda çok memnun kaldık, ayrıca ilgi ve alakası çok sıcaktı. Şimdi yine gitmek istiyoruz ama hastanesi değişmiş, son giden arkadaşlar bilgi verebilirlerse sevinirim.

  • Kübra Melek Günal

    Psikoloji, Psk.

    • çok memnunum

      merhabalar kübra hanım gerçekten işini çok iyi yapan bir psikologtur.Çünkü ben kendisiyle terapiye başlamadan tükenmiş bi halim vardı.Terapiye başlayıp EMDR tekniğini kullanıp uygulamaya başlayınca her seans sonrası dünyayı daha farklı ve bi o kadarda güzel görmeye başladım.Bu teknik sizi rahatsız eden kafaya taktığınız sorunu resmen çöpe atıyor.Bu tekniği hepinize tavsiye ederim huzurlarınızda kübra hanıma teşekkür ederim...

    • çok memnunum

      EMDR terapisinin profesyonel uygulayıcısı.Kaldıramadığınız bir yük yada saplanakaldığınız bi zamana öyle bir el atıyor ki,terapi sonunda siz Kübra Hanım' a iyi günler dilerken kendinizi de iyi günlerin beklediğini hissedebiliyorsunuz ..Hastaya yaklaşımı güven veriyor zaten EMDR terapisinde doktorun sizi sorgulamayan,en özelinize davet edebileceğiniz samimiyette biri olması gerekiyor ,Kübra Hanım da bi anda en yakın sırdaşınız oluyor (inanamıyorsunuz)..ilk terapiden sonra kurtulduğunuz yükler ,hafiflediğiniz hissi; Hepsi inanılması güç derecede hızlı ve kalıcı bir şekilde ilerliyor ..Denenmesi gereken bi tedavi,ayrıca katlanacağınız maddi külfet kazancınızın yanında hiç kalıcak bunu her gelir grubundan insan için söylemek mümkün.Bana kalırsa kendinizi psikiyatristlerin vereceği yıpratan ilaçlardan kurtarın..10 misli daha etkili bir yöntem olacağını göreceksiniz..ondan sonra çoğu bunalımın kestirme çözümünün Kübra Melek Hanım mı olduğunu yada Kübra Hanım'ın bir Melek mi olduğunu sizde anlıyacaksınız...(Bir dost tavsiyesi)