Ücret öğren
Tahmini yanıtlama süresi:

Özgeçmiş

Adres

Coşkan Dinçer

Didim, Didim, Aydın

Haritayı büyüt yeni bir sekmede açılır

Uygunluk

Bu adres için online randevu takvimi mevcut değil

Görüşler

7 görüş

  • Çok sıkıntılı bir gebelik süreci geçirdim, ilk günden itibaren her konuda inanılmaz titiz bir yaklaşım içinde oldu. Doğuma kısa bir süre kala başka sıkıntılar da eklendi. Coşkan Bey ve ekibinin titizliği sayesinde hem sorun fark edildi hem de sağlıklı bir doğum yapabildim. Coşkan Bey olmasa şuan bu mesajı atamıyor da olabilirdim. Kendisine ve ekibine minnettarım. Bana Coşkan Beyi önerenler sayesinde randevu almıştım. İyi ki de öyle olmuş.

     • Özel Egemed Kuşadası Hastanesi Kadın Hastalıkları Ve Doğum Randevusu  • 

  • R

    Herzman tercih edeceğim tek doktorum doğumum ağrısız acısız harika geçti herzaman tercih ederim ve öneririm

     • Özel Egemed Kuşadası Hastanesi Kadın Hastalıkları Ve Doğum Randevusu  • 

  • A

    Kürtajımı yapmıştı. Kürtaj sonrasi hemen ultrasonda kontrol etmedi.1 hafta sonra kontrole gittiğimde ultrasona sadece 3 sn baktı ve düşük yaptıran bir ilaç verdi.Bunun dışında başka bir açıklama yapmadı.2 hafta sonra yaşadığım şehirdeki kendi doktoruma kontrole gittim ve içerde parça,kese kaldığını öğrendim.Tekrar kürtaja girmek zorunda kaldım.

     • Özel Kuşadası Hastanesi Diğer  • 

  • hocamı buradan saygı ve sevgilerimi sunuyorum,96 yılında eşimin ameliyatını yapan hekim görevinde her zamanki gibi başarılarının devamını diliyorum,Kayseri'den selamlar hocama

     • başka bir yer  • 

  • Ben kist ameliyati oldum ameliyatimdan ve tedavilerimden çok memnun kaldim :) sayin doktoruma teşekkürlerimi sunarim ;) sağliğimiz güvenli ellerde...

     •  • 

  • F

    Gerçekten uzman bi doktor ben dış gebelik geçirmiştim kürtajında kendisi yapmıştır ve beni devamlı kontrol altında bulundurdu 2 günde bir beta hcg istedi erken teşisi ile ameliyat olmadan kurtuldum. Tekrardan bir hamilelik geçirsem gideceğim tek doktor kendisi olur.

     •  • 

  • gerçekten herkese tavsiye ettiğim bir doktordur kendisi 137 kiloyla yani büyük bir riskle beni doğuma aldı ama o kadar güzel bir doğum olduki ben o zaman o kiloyla aynı gün ayağa kalktım ve ertesi gün kendi bebeğimi kendim eğilip alabiliyordum aman doğum yaptım ağrım var filan bunun gibi şeyler yaşamadım gerçekten mükemmel bir doktor herkese tavsiyemdir iyi günler...

     •  • 

Hata oluştu, tekrar deneyin

Sıkça Sorulan Sorular