Kalp Sıkışması, Ankara

Hangi uzmanlığı aramıştınız?
  • „Atilla Hocam'ı meslektaşı sayesinde tanıdım.Kalp rahatsızlığım dolayısıyla kendisine başvurdum. Hocanın uyguladığı tedavilerden memnun olduğum için doktor hasta ilişkimiz halen devam etmektedir.Her şeyden önce çok iyi bir insan. Her hastasına aynı samimi ve candan yaklaşımı vardır. Onun dışında iyi bir hekim. Başka doktorların cesaret edemediği tedavileri uygulamakta oldukça cesur ve başarılı.Kendisiyle görüşerek rahatsızlığı bulunan eş, dost ve tanıdıklarımı yönlendiğim kişiler olmuştur.Sağlık sektöründe Atila hocam gibi değerli hekimlere hak ettikleri saygı ve sevgi her daim gösterilmelidir. Daha fazla


    Meşrutiyet Caddesi, Kocatepe Mahallesi, Bayındır 2 Sokakk, 60/6, Ankara Harita

    Prof Dr Atila İyisoy Muayehanesi

  • „Prof. Dr. Haşmet Bardakçı hocamız 20 Ocak 2022 tarihinde annemin mitral kapak değişimi ve triküspit kapak tamirini çok başarılı bir şekilde gerçekleştirdi. Annemin ömrü varmış ki Haşmet hocayla Rabbim bizi karşılaştırdı. Kader gayrete aşıktır demişler işte buradaki gayret annemin ameliyat sürecinde Haşmet hocam ve ekibiydi. Doktorluğun zaten zirvesinde o konuda söylenecek söz bırakmamış ne söylesek az gelir de insanlığı ile bizi kendine hayran bıraktı. Ameliyat öncesi ve sonrası bilgilendirmeleri, sakin tavrı, özenli seçtiği cümleleri, profesyonelliği muhteşemdi. Ameliyatı bu kadar zor geçmeseydi cerrahlığındaki ustalığı belki de bu kadar iyi anlayamayacaktık. İyi ki varsınız Prof. Dr. Haşmet Bardakçı. Daha çok çok uzun seneler sağlık ve afiyet içerisinde hep var olun. Tek ricam size benzer öğrenciler yetiştirin lütfen. Sizin cerrahlığınızdan ve güzel ahlakınızdan nasiplenmiş olsunlar… Herşey için teşekkürler. Daha fazla


    Kızılırmak Mahallesi 1450 Sokak 9/13 Ulusoy Plaza Kat:4 Daire:13 Çukurambar, Ankara Harita

    Haşmet Bardakçı Muayenehanesi

  • „Ramazan hocam gerçekten alanında sayılı doktorlardan birisi babamın 3ana damarı tıkalıydı başka bi hastanede kalp krizi geçirmiş acil baypasa alacaklardı hocam sağolsun kurtardı babamı baypasa gerek kalmadan anjiyoyla. Daha fazla


    Kavaklıdere, Atatürk Blv No:185 Kat:2 Daire:6, Ankara Harita

    Prof. Dr. Ramazan Atak

  • „Çok memnun kaldık eşim i genel bir kontrolden geçti aytun beyin ilgisi açıklamaları gayet güzeldi çok memnun kaldık kendisine teşekkür ederiz Daha fazla


    Büyükelçi Sk. No:12/11 Kavaklıdere, Ankara Harita

    BARBAROS MH. BÜYÜKELÇİ SOK. NO:12/11 KAVAKLIDERE

  • „Doç. Dr. Ahmet Barış Durukan eşim Münip Senyücel'i Aralık 2015te yaptığı başarılı bir mitral kapak değişimi ameliyatıyla sağlığına kavuşturdu. Profesyonel beceri ve bilgi yanında hastayla diyaloğunda insani yönleri de ön plana çıkan genç bir hekim..... Kendisine teşekkür borçluyuz. Daha fazla


    Bestekar Sokak No: 8 Kavaklıdere, Çankaya Harita

    Liv Hospital Ankara

  • Kalp ve damar cerrahisi

    33 görüş

    „Harun hoca sayesinde şuan hayattayım, 21 yıl önce ben 2 yaşındayken Aort Koarktasyonu ameliyatıma girmişti ve gayet sağlıklıyım 5.sınıf tıp öğrencisiyim ben de şuan :) çok teşekkürler hocam iyi ki varsınız. Daha fazla


    Çankaya Cad 6/4 Atakule Karşısı Çankaya Ankara, Ankara Harita

    Harun Tatar Muayenehanesi

  • „Annemi vücudunda potasyum düşüklüğü, ani tansiyon düşüklüğü sebebi ve daha birçok sebeple götürdüm. Aycan Hocam Annemi muayene etti, tetkikler istedi ve sonucunda da acil yatış verdi. İyi ki vermiş kendisine çok şey borçluyuz. Annemin kalbinin dışında sıvı birikimi olmuş ve hayati tehlike söz konusuydu. İlk görüşte güvenilir bir doktor olduğunu hissetmiştim. Annemin tedavisini başarılı bir şekilde uyguladı ve takibini hala yapıyor. Allah razı olsun iyi ki tanımışız. En önemlisi de iyi bir Hekim olması yanısıra iyi bir İnsan. Allah ilminizi arttırsın Hocam. Daha çok hastaya faydalı olun. İyi bir Kardiyoloğa ihtiyacı olanlara kesinlikle tavsiye ederim. Daha fazla


    Mevlana Bulvarı No:86/88, Çankaya Harita

    Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi

  • Kalp ve damar cerrahisi

    24 görüş

    „Tanıdığım en değerli insanlar arasında mesleğinin erbabı iyi bi doktorsunuz hocam babamı kök hücre tedavisi ile sağlığına kavuşturdunuz.babamı 7 yıldır Koah kalp yetmezliği kalpte kapak kacırması oldugunu söylediler bi dostumuzun tavsiyesi ile Ufuk hocamla tanıştık babamı diğer doktorların yaptıkları tetkikleri götürdük kendisi özel olarak ilgilendi babamla ve tedavisine başladı babamı anjio yaptığında daha önceden babama kalp kapakçığının kaçırdığını söyleyen doktorların babamda böyle bişey olmadığını yaşının ve kalpte büyüme olduğu için bize kök hücre tadevisi yaptı ve çok şükür 3 yıldır kalbin yüzde 18 lerden yüzde 40 çıkardı babam sağlığına kavuştu hocama çok teşekkür etsem azdır saygı sevgilerimle Daha fazla


    Gmk Bulvarı No: 81, Ankara Harita

    Kudret International Hospital

  • „2017 yılında yaşadıgım spontan pnömotaraks sürecinde İsmail hocam başta acil mühahalesi ile hayatımı kurtarmıştır, daha sonra iki açık ameliyatımı yaparak beni tüm desteğiyle tedavi etmiştir. Hastane sürecinde tüm içtenliği ve tıbbi bilgisi ile zorlu geçen tedavi sürecimde bir hasta olarak kendisinden cok destek gördüm. Fiziksel olarak zorlu bir süreç olması sebebiyle konfor ve agrıların azalması konusunda hep anlayış göstererek kendimi iyi hissetmem için elinden geleni her zaman yaptı. İsmail hocam tedavim akabinde de ne zaman desteğe ihtiyacım olsa herhangi bir konuda danışsam sagolsun desteğini hiç esirgemedi. Kendisine her zaman teşekkürlerimi iletmek isterim. Daha fazla


    Yeni Batı Mah. 2026. Cad. Batıkent, Yenimahalle Harita

    Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Yenimahalle Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

  • „Sedat bey alanında profesyonel, ilgili ve çözüm odaklı bir hekim. İnsanın kendini emin ellerde güvende hissetmesi çok önemli. Üç yıldır hastasıyım, şahane ekibiyle birlikte başarılı bir şekilde beni tedavi ettiler. Kişiliği, uzmanlığı ve yaklaşımı sayesinde kendisine fazlasıyla güvendik ailemle, sonuçta yedi yıllık esaretimden kurtuldum. Hayat kalitemi diplere düşüren rahatsızlığımı başarılı ablasyon tedavisiyle sonlandırdı. Kendisine ve ekibindeki her bir hekime ayrı ayrı minnettarım. İlgi ve alakaları, samimiyetleri, şefkatleri öyle önemliydi ki. Çok uğraştılar benimle ve yaptığım panikle :) Teşekkürler hocam. Daha fazla


    Kızılırmak M. Ufuk Üniversitesi Cad. 1445.Sokak Paragon İş Merkezi 6.Kat No:31 Çukurambar, Ankara Harita

    Sedat Köse Muayenehanesi

  • „21 yaşındayım ritim bozukluğu şikayetiyle doktorumuza başvurdum başarılı bir şekilde ablasyon işlememi gerçekleştirdi Ekip olarak çok korkmama rağmen iyi olmaları beni çok rahatlattı Allah razı olsun doktorumdan. bir sıkıntım olduğunda ulaşabiliyorum bu yüzden içim hep rahat. her şey için çok teşekkür ediyorum.Saygılarla... Daha fazla


    Üniversiteler Mahallesi 1604. Caddesi No:9, Çankaya Harita

    Ankara Şehir Hastanesi

  • „Erdem Diker'den memnunum. 20 senedir hastasıyım. Bende kalp yetmezliği var,kontrol ve takip amaçlı gidiyorum.Gittiğimde benimle ilgileniyor, memnunum.İlaç tedavisi oluyorum. 2 kez anjiyo yaptı bana. İlaç tedavim devam ediyor. Daha fazla


    Kızılırmak Mah. 53 Cad.No:17 Söğütözü Balgat, Ankara Harita

    Özel Bayındır Hastanesi Söğütözü

  • „Şiddetli göğüs ağrısı ve yanma şikayetleri ile gittiğim muayenede sevgili Ali Hocamın yaptığı muayene ve tetkikler sonucunda anjiyo oldum. 24 sat icerisinde yapılan tanı ve tedavi sonucunda ikinci baharımı yasiyorum.Sevgili Ali Timuçin Hocama ve ekibine kendimde bir Dr. Babası olarak gostermis olduğu ilgi alaka icin çok teşekkür ederim. Anjiyom kol damarindan girilerek en kısa süre içerisinde konforlu bicimde stent takılma işlemi ile birlikte Anjiyo esnasında bilgilendirmelerde yapılarak gerçekleştirildi. İyiki varsınız sevgili Hocam. Minnet ve Saygılarımla. Daha fazla


    NEORAMA İŞ MERKEZİ BEŞTEPE MAH YAŞAM CAD NO:13 KAT:7 NO:31 SÖGÜTÖZÜ/YENİMAHALLE ANKARA, Ankara Harita

    Prof. Dr. Ali Timuçin Altın Muayenehanesi

  • „Çok teşekkür ederim. Hayatımı etkileyen doktor. Hastaları gercekten çok iyi değerlendiriyor . Kanıta dayalı verilere gore karar verir. size de tavsiye ederim. Daha fazla


    Elvan Mahallesi 1935. Sokak No:5, Etimesgut Harita

    A Life Hospital Sağlık Grubu

  • „14-15 yaşlarında başlayan ve önceleri çok nadiren (Yılda bir kez falan) yaşadığım ataklar maksimum 5 dakika içerisinde düzene girerek normale dönerdi. Ataklardan kastım; hiçbir fizyolojik ve psikolojik sebep yokken gelen gözlerde kararma, göğüste sıkışma (sanki kalp durmuş gibi ) , vücudun kasılması (yaklaşık bir 10 sn falan süren), ardından da maksimum kalp atışları. Kalbin yerinden çıkacakmış hissi, ölme korkusu… Yapılan tetkiklerde; aritmi teşhisi konularak, ritm bozukluğunun sık görülen bir rahatsızlık olduğu, tehlikeli olmadığı söylendi ve belli aralıklarla ilaç kullandım. 30’lu yaşlara geldiğimizde; sanki kalp duruyor ve can havliyle tekrar çalışıyor gibi yaşanan krizlerde kalbimin normal seyrine dönmesi daha uzun zaman alır oldu. Hastanede yatış bile yapmaya başlamıştım. Takılan halterlerde iyi olduğumu sandığım zamanlarda bile ritmik bozukluklarımın olduğunu doktor belirtmişti, Ataklar haricinde de sürekli ritmik bozukluklar yaşıyordum. Ayrıca her an yaşayabilirim korkusuyla psikolojim de altüst olmuştu. Nur topu gibi anksiyetik bozukluğum oldu. Sosyal hayatım zehir olmuştu. Geceleri uyuyamıyor. Hayattan zevk alamıyordum. İlaçlar vs hiçbir işe yaramıyor, çarpıntım olmasa bile kalbim sanki duruyor gibi kasılıyordu. Bu süreçte doktordan daha doktor olan sosyal çevreniz tarafından panik atak olduğunuzun iddia edilmesi de cabası. Tüm bunların ne kadar kötü olduğunu sadece yaşayan bilir. Cerrahi operasyonlardan korkan biriyim. Ablasyon ihtimalini hiç düşünmemiştim bile. Zaten bunu da her doktor söylemez. Bu tarz şikayetleriniz varsa muhakkak ritm bozukluğunda uzmanlaşmış bir doktora görünmelisiniz. 32 yaşımda sonunda internetten Basri Hocamı keşfettim. İstanbul ‘da yaşamama ragmen her yolu deneyerek sorunlarımı kendisine yazı yoluyla aktardım ve olay anındaki eko görüntülerimden birini de paylaştım. Çok kısa bir zaman içerisinde dönüş yaptı ve öbür gün icin Ankara’ya uçak biletimi almıştım. Şuan operasyonun üzerinden tam iki ay geçti ve cok sukur hiç olmadığım kadar iyiyim. Operasyonda hiçbir acı hissetmedim. Sadece yok etmek için o çarpıntıları yaşamam gerektiğini söyledi Basri Bey ve boyle de oldu. Hissetigim sadece her zaman yasadigim carpintilardi. Muhteşem pozitif bir ekip, inanılmaz bir duyarlılık, buram buram tecrübe. Tüm sorularınıza yanıt buluyorsunuz. .Allah herkese şifa versin. Sevgili doktorum Basri Amasyalı siz iyi ki varsınız.. Daha fazla


    Yaşam Caddesi No:5 Söğütözü, Ankara Harita

    Tobb Etü Üniversitesi, Tıp Fakültesi Hastanesi

  • „BABAM 2 AY ÖNCE KALP KRİZİ GEÇİRDİ EDREMİTTEN BALIKESİRE NAKİL EDİLDİ 10 GÜN YATTI DAHA SONRA ANKARAYA TOBB DA HÜSEYİN HOCAMIN ADINI ÇOK DUYDUK HEMEN RANDEVU ALDIK HOCAMIN HASTAYA YAKLAŞIMI İLGİSİ TAM NOT DOĞRUSU ANJUYO OLDU STENT TAKILDI ŞÜKÜR DAHA İYİ BABAM 1 AY SONRA KONTROLE ÇAĞIRDI DEĞERLİ HOCAM TÜRKİYE NİN BÖLE HOCALARA İHTİYACI VAR GERÇEKTEN İŞİNİN EHLİ İNSANLIĞI BİLGİSİ 10 NUMARA KENDİSİNİN ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN YOLU AÇIK OLSUN İNŞ. Daha fazla


    Yaşam Cd. No:5, 06560 Yenimahalle/Ankara, Harita

    TOBB ETÜ Tıp Fakültesi Hastanesi

  • „Tavsiye üzerine gidip muayene olduğumuz Prof. Dr. Gülümser Heper hanımdan çok ama çok memnun kaldık. Babamı anjiyu yapıp tedavi için gerekli aşamaları bir bir anlattı. Gerek kendisinin yakın ve içten konuşması gerekse alanındaki bilgi ve beceresi herkesi kendine hayran bırakacaktır. Allah kendisinden razı olsun. Kendisine ve ekibine tekrar burdan da çok teşekkür ederiz. Daha fazla


    Gmk Bulvarı No: 81, Çankaya Harita

    Kudret International Hospital

  • „Hem kendim hem annem için kendisi bizi tedavi etti hele annem için yaptıkları takdire şayan anjiyo da ana damar tıkanıklığı sebebiyle 3 defa annemi azrailin elinden aldı . Allah bin kere razı olsun Daha fazla


    Tuzluçayır Mahallesi Natoyolu Caddesi No:55, Mamak Harita

    Özel Natomed Hastanesi

  • „Tansiyon hastasiyim.Biraz korku ve endise ile tansiyonum surekli cikiyordu.Kendisi detayli muayene ettikten sonra muthis cana yakin iletisimi ile beni korkularimdan arindirdi ve yazmis oldugu yeni tansiyon ilaci ile cok daha rahat bir yasanti surmeye basladim.Kendisine cok tesekkurederim. Daha fazla


    Balgat Mahallesi Mevlana Bulvarı 1422.Sokak No:4, Çankaya Harita

    Memorial Ankara Hastanesi

  • Kalp ve damar cerrahisi

    11 görüş

    „9 yıldır hosteslik yapıyorum. İşim gereği uzun süre ayakta kalmam, giydiğim topuklu ayakkabılar ve bacak sağlığına gerekli özeni gösterememen bende varise yol açtı. Her iki bacağımda özellikle üst bacak bölgesindeki ağrı, akşamları inanılmaz rahatsız edici hal aldı. Kremler ve varis çorapları ile işi geçiştirmeye çalışsam da, kalıcı çözüm olmadıkça toparlanmayacağımı anladım. Aynı sıkıntıları yaşayan bir arkadaşımın önerisi ile gittiğim Tulga hocamın bana güven verici ve sonuç odaklı yaklaşımı ile tedaviye başladım. Damar içine köpük vererek varisi düzeltmek yani ‘damar skleroterapisi’ yönteminin bana uygun olduğuna karar verildi. Ağrısız, sızısız yapılan yöntemle tedavi oldum ve son derece memnun kaldım. Daha fazla


    Güvenevler Mahallesi, Güneş Sk. No:13 D:11, 06690 Çankaya/Ankara, Ankara Harita

    Ahmet Tulga Ulus Muayenehanesi

Static Map Image