• Atilla Çökmez - Genel Cerrahi İzmir

    Prof. Dr. Atilla Çökmez

    Genel Cerrahi, Cerrahi Onkoloji

    • Mimar Sinan Caddesi No:26 Alsancak, İzmir

      Prof.Dr.Atilla Çökmez Özel Muayenehanesi

    Annemin 2013 yılında guatr ameliyatını Atilla bey yapmıştır.çevremizde doktor araştırması aştırması yaptık ve tavsiyeler üzerine Atilla beye ulaştık.teşekkürler. …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • İsmail Özsan - Genel Cerrahi İzmir

    Op. Dr. İsmail Özsan

    Genel Cerrahi, Cerrahi Onkoloji

    • Bahriye Üçok mah Atatürk cad. Lunapark suits No:45 daire 2 İzmir/Karşıyaka, İzmir

      İsmail Özsan Muayenehanesi

    Ismail hocamı Amcam sayesinde tanıdım ve de çok memnun kaldım. 11.02.2019 da tüp mide ameliyatı oldum ameliyat öncesi safra kesesinde taş olduğu ortaya çıktı iki ameliyatı birden yaptırdım ve ıyiki de yaptırmışım. Ismail hocam ve asistanı Aslı ve cisem beni bi an olsun yalnız bırakmadı son günüme kadar hep yanımdaydı ve desteklediler bunun için ismail hocam basta olmak üzere tüm ekibe sonsuz teşekkürü borç bilirim. Iyiki sizi tanıdım ıyiki bu ameliyatı oldum ıyiki varsınız ???????????? …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Murat Arslan - Üroloji Karşıyaka

    Doç. Dr. Murat Arslan

    Üroloji, Cerrahi Onkoloji, Üreme Endokrinolojisi Ve İnfertilite

    • Yeni Girne Bulvarı 1825. Sokak No:12, Karşıyaka

      Medical Park İzmir Hastanesi

    Varikosel ameliyatım için başvurdum. Ileri teknoloji kullanıyor. Son derece donanımlı onanımlı becerikli bir cerrah. Bir okadarda mütevazi. Ben kendimde hekimim. Konu uroloji ise başka yerde oyalanmayın. Vakit kaybetmeyin. Uluslararası urologlara ders veren genç ve tecrübeli bir dahidir. Ülkemiz için bir şans ve gurur kaynağı. …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Ozan Bozkurt - Üroloji Balçova

    Doç. Dr. Ozan Bozkurt

    Üroloji, Cerrahi Onkoloji

    • Mithatpaşa Caddesi No:1606 İnciraltı Yerleşkesi, Balçova

      Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi

    12.05.2018 İş kazası sonucunda üretramda kopma oldu ve Ozan hocam bana resmen yeniden iden hayat verdi, 27.11.2018 idrar yolumu uçuca ekledi uzun bi ameliyattan mükemmel bir sonuç aldık ve ben sanki ameliyat olmadım gibi bir hayat yaşıyorum hergün daha iyiye gidiyorum, tüm hastaların çok sevdiği gülen yüzü eksik olmayan enerji dolu güzel hocam benim , tüm ekip arkadaslanız süper hepsi kardeşim gibi davrandılar , diyecek kelime bulamıyorum İYİKİ VARSIN OZAN BOZKURT …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Ömer Demir - Üroloji Çiğli

    Prof. Dr. Ömer Demir

    Üroloji, Cerrahi Onkoloji

    • Ataşehir Mahallesi 8019/16. Sokak No:18, Çiğli

      Özel İzmir Can Hastanesi

    • Mithatpaşa Caddesi No:1606 İnciraltı Yerleşkesi, Balçova

      Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi

    Eşimin böbrek tümörü ameliyatını gerçekleştiren Ömer hocamdan allah razı olsun.iyiki iki varsın hocam.işinin ehli iyi yürekli insan …daha fazla

    İlk müsait tarih:

    Takvimi göster
  • Deniz Bolat - Üroloji Karabağlar

    Doç. Dr. Deniz Bolat

    Üroloji, Cerrahi Onkoloji, Üreme Endokrinolojisi Ve İnfertilite

    • Saim Çıkrıkçı Caddesi No:59, Karabağlar

      İzmir Bozyaka Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

    Sol böbreğimin kanalını taş tıkamıştı ve fonksiyonunu yitirmişti. Sırtımdaki ağrılar lar sonucu Deniz Bolat a ulaştım ve ameliyat oldum. İyi ve ilgili bir cerrah, çok başarılı aynı şekilde ekibini de öyle. Her şey için çok teşekkürler, çok memnun ayrıldım . Herkese öneriyorum. (Sevinç Börekci) …daha fazla

    Telefonla randevu

    Profili görüntüleyin
  • Yusuf Yıldırım - Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi İzmir

    Prof. Dr. Yusuf Yıldırım

    Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi, Cerrahi Onkoloji

    • Anadolu Caddesi Tepekule Kongre Ve İş Merkezi No: 40/701, İzmir

      Yusuf Yıldırım Muayenehanesi

    Hayatımda tanıdığım en iyi doktor . Hem işinde uzman olup hem iyi bir karaktere sahip olan Doktoru bulmak zordur. Annemin acil olarak 3 gün önce ameliyatını yaptı kanaması vardı miyom ve kistlerinden dolayı . Haliyle ailecek korku içindeydik Üstelik annemde panik atak. Hem anneme hem bize Melek gibi yaklaşımıyla öyle güven verdi ki. Ameliyatı da çok başarılıydı durumu sıkıntılı olmasına rağmen. Allah razı olsun ondan. Eğer İzmir’de iyi bir jinekolog arıyorsanız hiç düşünmeyin kesinlikkkle Yusuf Yıldırım’ı tercih edin …daha fazla

    Telefonla randevu

    Profili görüntüleyin