Adrenal Hastalıklar, Selçuklu

  • Mine Öztürk - Endokrinoloji Ve Metabolizma Hastalıkları Selçuklu

    Dr. Öğr. Üyesi Mine Öztürk verifiedCreated with Sketch.

    Endokrinoloji Ve Metabolizma Hastalıkları, İç Hastalıkları

    • Musalla Bağları Mah. Gürz Sok. No. 1 Selçuklu / Konya, Selçuklu

      Medicana Konya Hastanesi

    hocam göstermiş olduğunuz ilgi alaka ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim .mevlam evlam binlerce kez razı olsun sizden.annem ayşe karakaş akşehirden getirdiğimizde bitkin haldeydi şükürler olsun sayenizde şimdi iyi 12 gün sonra kontrolü var inşallah sayenizde dahada iyi olacak. …daha fazla
  • Feridun Karakurt - Endokrinoloji Ve Metabolizma Hastalıkları Meram

    Prof. Dr. Feridun Karakurt verifiedCreated with Sketch.

    Endokrinoloji Ve Metabolizma Hastalıkları

    • Beyşehir Caddesi Akyokuş, Meram

      Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Yeni Hizmet Binası - Öğretim Üyesi Özel Muayene

    DSoktorumun Feridun Karakurt'un hem mesleki bilgisi hemde insani yönü mükemmeldir.Hastalarının .Hastalarının sadece fiziksel rahatsızlığını gidermekle kalmayıp onların tedavi konusundaki sorularına sıkılmadan cevap verir. İnsan onun yanında kendini yıllardır tanıştığı bir dostu kadar rahat hisseder ve çekinmeden hastalığına ilişkin bilgiler alabilir.İnsanı psikolojik olarak rahatlatan bir tavrı vardır. Kısaca hem alanına hakim ve deneyimi açısından, hem de insancıl olması bakımdan harika bir doktor! …daha fazla
  • Hacı Mehmet İnceköy - Genel Cerrahi Selçuklu

    Op. Dr. Hacı Mehmet İnceköy verifiedCreated with Sketch.

    Genel Cerrahi

    • Şeyh Şamil Mahallesi Dosteli Caddesi No:52/1, Selçuklu

      Özel Medova Hastanesi

    Herkese merhabalar . Kesinlikle tereddüt etmeden gitmenizi tavsiye ederim. Dün safra fra kesemde ki taşlardan dolayı ameliyat oldum . Hocamdan Allah razı olsun hem ameliyat öncesi hem sonrası çok ilgili güler yüzlü ameliyattan çok korkmama rağmen biranda karar verdim iyi ki sizinle tanışmışım Hocam . Gerçekten çok ilgili ve bilgili bir doktor . tekrar teşekkür ederim hocam . …daha fazla
  • Cevdet Duran - Endokrinoloji Ve Metabolizma Hastalıkları Meram

    Prof. Dr. Cevdet Duran verifiedCreated with Sketch.

    Endokrinoloji Ve Metabolizma Hastalıkları

    • Hacı Şaban Mah. Meram Yeniyol Caddesi No:97, Meram

      Konya Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

    Şans eseri gittiğim Uşak Üniversitesi araştırma hastanesinde tanıştığım tam bir halk alk adamı.hastasıyla çok iyi ilgilenen,hastasıyla günün her vaktinde istediğin zaman irtibata geçebildiğim süper bir doktor.28 senelik tansiyon hastalığıma Allah’ın izniyle son verdiren süper bir adam. Allah ondan razı olsun. Manisa/Demirci Adil ERDOĞMUŞ …daha fazla
  • Levent Kebapçılar - Endokrinoloji Ve Metabolizma Hastalıkları Selçuklu

    Prof. Dr. Levent Kebapçılar verifiedCreated with Sketch.

    Endokrinoloji Ve Metabolizma Hastalıkları, İç Hastalıkları

    • Alaeddin Keykubad Kampüsü 42075, Selçuklu

      Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi

    izmirden hastasıyız dr öncelıkle başarılar ama gıttığınden berı hastaneye adım atamadık amadık unutamıyoruz eşim şeker hastası tesadüfen hastaneye gıttık hastasını ilkonce dinleyıp gereken tedavılerı önerıyo esım cok degerlerı guzeldı aam suan istedıgımız gıbı degıl .ilk olarak meslegını severek hastalarını severek yapıyor günaydın buyurun oturun deyısı insanı o anda seker yuksekse anında dusuyo tedavı baslamıs oluyo zaten saygılar . …daha fazla
  • Süleyman Hilmi İpekçi - Endokrinoloji Ve Metabolizma Hastalıkları Selçuklu

    Dr. Öğr. Üyesi Süleyman Hilmi İpekçi verifiedCreated with Sketch.

    Endokrinoloji Ve Metabolizma Hastalıkları

    • Alaeddin Keykubad Kampüsü 42075, Selçuklu

      Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi