Özgeçmiş

Hizmetler

Henüz bir hizmet eklenmedi

Bu hekim/uzman, henüz verdiği hizmetlere dair bir bilgi girişi yapmadı.

Adres

Görüşler

3 görüş

  • R

    mehdi bey adı gibi hayırlı bir insan kendisinin hastalarına olan saygısı ve ilgisi yüksek seviyede gerçekten işini hakkıyla yapıyor çok memnun kaldık

     •  • 

  • M

    Doktor bey bizimle çok ilgilendi kendisine çok önceden de muayene olmuştum şimdide annemi muayene ettirdim ve bizim aile doktorumuz gibi oldu çok memnunuz

     •  • 

  • H

    mehdi bey sayesinde iyileştim ondan önce gittiğim doktorlardan hiç bir yarar görmemiştim allah ondan razı olsun

     •  • 

Hata oluştu, tekrar deneyin

Bu doktor/uzman mısınız?

Profili düzenle veya yönet

Sıkça Sorulan Sorular