Balıkesir, Üroloji

Doktor profilini bulamadınız mı?
Şimdi oluşturun

Hasta soruları

  • Merhaba hocam benim problemim spermimden katı parçacıklar gelmesi ve sperm çıkarken bazen çok zorluyor çıkmayacak gibi his veriyor bazende geri gittiğini hissedebiliyorum son 2-3 aydır böyle bir problemim var bu sorun ciddi mi ? ne yapmam gerekiyor

    DOKTORUN CEVABI:

    Prof. Dr. Selçuk Yücel

    Prostat iltihabı olmanız muhtemel. Bir üroloji uzmanına giderseniz gerekli antibiyotik tedavisi verildi.

  • gömülü penis

    7 yaşına yeni girdi oğlum 35 kilo penisine gömülü Penis dediler acil zayıflaması gerektiğini söylediler sünnet edilmesinin sakıncası olmadığını söylediler napmamiz lazım bu konu için yapılması yapilmamasimi acaba sünnet ne tür bi deedavi uygulanması gerekir

    DOKTORUN CEVABI:

    Prof. Dr. Tarkan Soygür

    Merhaba,
    Eğer çok kilolu ise normal sünnet sonrası pipinin içerde gömülü kalma ihtimali çok yüksektir.
    Bu nedenle, ameliyathane şartlarında gömüklüğü de düzeltecek şekilde, sünnetin yapılmasını… Daha fazla

  • Merhaba Hocam, değerli vaktinizi ve cevapladığınız için şimdiden teşekkürler. Hocam 2 yıllık evliyim son 5-6 aydır eşimin döllenme dönemlerinde tam düzenli olmasa da ilişkiye girdik. Şu ana kadar netice alamadık. Testlerimi yorumlarsanız sevinirim SEMEN TESTİ - Yaş :32 Abstinans Süresi : (Gün) 4 Likefikasyon… Daha fazla

    DOKTORUN CEVABI:

    Opr.Dr. Tevfik Sarıkaya

    Doktorunuz çok doğru söylemiş. Tavsiyelerine aynen uyun.

  • Merhabalar. 8 ay önce kemoterapi tedavim bittikten sonra, cinsel ilişkiye girmememe rağmen penisimde akıntı, yanma gibi sıkıntılar ortaya çıktı. Doktora göründüm ve bana 10-12 gün boyunca( tam hatırlayamadım) iki ilaç kullanmamı söyledi. Ben de kullanmaya başladıktan 3 gün sonra akıntı geçti ve 6. gün… Daha fazla

    DOKTORUN CEVABI:

    Opr.Dr. Emrah Topbaş

    Merhaba, geçmiş olsun öncelikle. İnatçı enfeksiyon durumlarını izah etmek için bir kültür tetkiki uygun olur. Akıntı kültürü ve gerekirse idrar kültürü yapıldıktan sonra mikroorganizmanın duyarlı olduğu… Daha fazla

  • Merhabalar. 8 ay önce kemoterapi tedavim bittikten sonra, cinsel ilişkiye girmememe rağmen penisimde akıntı, yanma gibi sıkıntılar ortaya çıktı. Doktora göründüm ve bana 10-12 gün boyunca( tam hatırlayamadım) iki ilaç kullanmamı söyledi. Ben de kullanmaya başladıktan 3 gün sonra akıntı geçti ve 6. gün… Daha fazla

    DOKTORUN CEVABI:

    Opr.Dr. Tarık Zengin

    Tedaviye devam edin bence

Arama motoruna daha kesin bir arama metni girerek şehirlerde daha kesin arama sonuçları elde edebilirsiniz: Akarsu, Köylü Köyü, Hayrettinpaşa, İğciler, Çıkrıkçı, Keremköy, Hallaçlar, Hacıahmetler, Karesi, Dereli , Sındırgı, Bigadiç, Burhaniye, Manyas, Kepsut, Dursunbey, Buca, Bayındır, Balıkesir, Balya, Demirci, Bandırma, Havran, Manisa, Susurluk, Savaştepe, Erdek, Edremit, İvrindi, Çine